Tema: Re: patarimo: rankinis bagažas
Autorius: S54
Data: 2013-02-21 18:57:13
nu jo, jei zadi turistaut po kalnus su kuprine - imi kuprine,
jei tik iki viesbucio daiktus nusivezt be pretenziju - lengva medziagine
tase,
jei su kostiumu keliauji - lagaminas

"bzik"  wrote in message news:kg5d4s$iuj$1@trimpas.omnitel.net...

Pirkau cabinmax, nors namuose pora vid.dydžio lagaminų, kelios kuprinės. 1
lagaminas pagal dydžius netelpa, kitą reikia kraut ribotai, nes išorinė
kišenė trukdo. Kuprines dedant vėl gi apžaidinėt reikia, nes plotis ok, o
gylis ar aukštis jau išsišoka. Cabinmax talpumu beveik prilygsta turimiems
lagaminams, krauni daiktus pilnai atidarius, kaip į lagaminą. Tik jos
prigrūst tiek negali, nes fiziškai siūlės gali nelaikyt.
Iš esmės skiriais svoriai. Lagaminas kažkur 2kg ar daugiau, normali kuprinė
dvigubai sunkesnė už cabinmax.
Aišku reikia žiūrėt ko skrendi, kokiam laikui, ką veži.