Tema: Re: patarimo: rankinis bagažas
Autorius: nekas
Data: 2013-02-20 10:43:35
Prisidedu prie klausimo... Na, r kurgi gauti tu CabinMax Vilniuje?
Ju amazon.co.uk puslapis i LT nesiuncia.

"bzik"  wrote in message news:kg1qsf$5u3$1@trimpas.omnitel.net...

Pernai nusipirkom 2vnt CabinMax kuprinių. Sėkmingai atlaikė 2sav. trynimąsi
po Maroką. Normaliai kuprinei neprilygsta patogumu, bet kai svarbu gabaritai
ir talpa, geresnio varianto nežinau. Maksimalus ryanair išmatavimai ir
lengvas svoris. Tiesa su kokiais 8kg ant nugaros ilgiau einant nepatogu.
Lagaminas nebet tam atvejui, kai visur judi transportu ir metrą kitą
persistumi kieta danga. Kai lagaminą reikia ridentis kilometrus, man tai
neįkvepainti perspektyva