Tema: Re: Tailandas, per kur?
Autorius: TomS
Data: 2013-01-31 21:58:23
kaip suprast "perdaug neskubi"? :) pora savaiciu bus, tai skubesiu jauciu..
kazkaip I pigiu skrydziu finnairo akcija nespejau, tai jauciu teks jamt visa
kelione is kelioniu agenturos ir nesukt galvos perdaug..

"Herkus"  parašė naujienų news:kee9ch$3ft$1@trimpas.omnitel.net...

tiesa, nepaminejau, bet gal aisku ir taip: autobusais ir traukiniais
buvo keliauta naktimis.