Tema: Re: Tailandas, per kur?
Autorius: Herkus
Data: 2013-01-31 20:10:45
Tailandas vidiniu kelioniu atzvilgiu yra leeedas. Tik is anksto
pagalvok, kaip noresi keliaut. Yra tokie variantai:
1. Domestic lektuvu, yra papigiaja vietiniu bendroviu.
2. Is vietiniu turizmo agentureliu nusipirkus autobusus/keltus
3. Su nacionaliniais autobusais
4. Su traukiniais

Jei per daug neskubi siulau rintis tokiu eiliskumu: 4,3,2. Su
nacionaliniais vezejais neisdurs, mokesi kiek brangiau, bet gausi
gerokai didesni komforta. Pirmus kartus pavazinejus su turizmo
agenturelem po to rinkausi tik nacionalinius vezejus.

3. Jei nacionaliniais autobusais, rinkis VIP 999. Sedynes issitiesia
beveik gulom. Placios, svaru, grazu, servisas. Gauni uzkandziu. Kaina
nesikandzioja. Pernai, deja, galima buvo nusipirkt tik autobosu stoty,
ne internetu.

4. Jei traukiniais (pats komfortiskiausias vaziavimas ilgom kelionem),
tai butinai imk 'sleeper' klase. Man 2-oj klasej netgi buvo patogiau
negu 1-oj (kur gauni atskira kajute). Minusas - reik gerokai is anksto
bookintis, bent kelias savaites i prieki, nes sleeperius greit isperka.
Bilietus galima pirkt internetu.

2. Per vietines turistines agentureles jau biski loterija del serviso
kokybes. Bet ju ten kaip sieno. Galutini taska visad pasiekdavau, bet
balaganas, buna, kad stovi tarpinese stotelese, lauki kito autobuso
keleta valandu. Lagaminus daznai apsvarina dar jiem gulint bagaznike.
Nors man nepasitaike, bet n istoriju girdejau. Ir autobuse vaziuoji kaip
silke skardinej, nei issitiesi nei pakrutesi. Privalumas, kad keliones
kaina gaunas maziausia ir gali nusipirkt beveik 'on the fly' 1-2 dienas
pries. Gatvese pilna. Va, kas visad pasiteisino be problemu, tai visokiu
keltu/laivu bilietu pirkimas is agenturu.
Bet del idomumo siulau pabandyt ir agentureliu paslaugas, nieko baisiai
baisaus, ypac jei varai kaip backpackeris ir nesi labai lepus.

Dar yra variantas imt savo vairuotoja su auto dienai. Apsimoka jei nori
aplankyti ne per daug nutolusias vietas be nakvynes. Gerai nepamenu, bet
dienai suplojom gal 100-200lt.