Tema: Re: autonuoma
Autorius: panda
Data: 2013-01-29 09:04:54
panasi isvada ir butu. teko tureti ivairiu nutikimu - pvz aikstelej radom
masina su 2/3 buferio po kazkieno gero parkavimosi - "full insurance" ant
popieriu pamate ispanai net nejo masinos apziureti kai grazinom... kolega
nubrauke sona gera - tiesiog pastate i parkinga oro uoste ir raktus i dezute
imete. sekancia diena paskambino, paklause, ar viskas ok, nereikia jokiu
popieriu ir pan - nieko nereikejo.

pas brokerius (mondial ir pan) full insurance pigesnis, bet reikia tureti
omenyje, kad pirma tvarkysies reikalus su nuomos kompanija uz savo pinigus,
o tik tada kreipsies i brokeri su dokumentais, kad tau pinigus grazintu.

"Gipsas"  wrote in message news:ke64mv$i72$1@trimpas.omnitel.net...

tai kokia isvada? reikia apsidrausti Excess Protection  draudimu?