Tema: Re: autonuoma
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-01-27 12:48:06
On 2013-01-27 02:32:28 +0200, gopenzo said:

> Nuomavausi Italijoj per economycarrentals.com (cia siaip kaina
> geriausia ir buvo). Realiai gavau is Avis. Puslapyje raso, kad ten pas
> juos labai geras draudimas. Uzsiknisau gilintis i tuos draudimus ir
> tiesiog issinuomavau. Dar vietoj siule kazkoki draudima - atsisakiau.
>

> Bedu nebuvo, todel viskas praejo tvarkingai.
>

> Tiesa, nuomojantis rezervavo apie 2000lt nuo korteles, grazinus
> automobili kazkur per savaite pinigai grizo atgal.

Tai tavo francize ir buvo 2000lt. :-))))  (nors paprastai italijoje
buna apie 1400Eu).   Pamastyk, kokia vidutine buna zala ivykus
nedideliam ivykiui ir suprasi, kad draudima turejai tik nuo didelio
auto sudauzymo ir kai kuriasi atvejais nuo vagystes (cia rimtai, nes
neskaitei draudimo salygu. O ten turejo buti toks punktas - auto nuomos
dokumentus palikai auto - draudimas negalioja. Raktelio neturi
(kisenvagis istrauke  ir nuvare auto) - draudimas negalioja....)

Audrius K.