Tema: Re: Nakvynes Italijoje
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-01-27 12:53:43
On 2013-01-27 02:23:54 +0200, gopenzo said:

> Lietuvoje tikrai nėra autobanų su trim juostom ir su tokiu eismo
> intensyvumu. Šiaip ar kitaip, tragedijos ten nėra, priprantama. Bet
> realiai tokiam kelyje turi būt susikoncentravęs į vairavimą ir
> žvalgytis nelabai yra kada.

Pakankamai daznai vazineju ir lietuvoje, ir italijoje. Ir koks
skirtumas - 2, 3, ar 4 juostos. Jei ne vakar islaikei teises, tai
jokio. Eismo intensyvumas buna ir lietuvoje toks pat - pavaziuok
penktadienio vakara autostrada is vilniaus link ukmerges - taip pat abi
juostos pilnos...
	Be to, panasu, nesi vazinejes autostradomis austrijoje per kalnus -
ten, zinok, nors juostos tik 2, bet taip pat abi pilnos, visi vaziuoja
ne maziau 130km/h, o autostrada dar ir padoriai vingiuoja :-))  Kazi,
ka ten pasakytum, jei tau tau italijos autostrados baisios....  (nes
istikro ten vaziuoji atsipalaidaves, eismo ten daugiau tik kai kur,
daznai tuscios visos 3 juostos....)

Audrius K.