Tema: Re: Nakvynes Italijoje
Autorius: gopenzo
Data: 2013-01-23 22:41:44
Buvau spalį, vieną diena važiavom mokamu autobanu, visas kitas - nemokamais. Jeigu tikslas nuo A iki B - tada autobanai, jeigu pažioplinėt neskubant - nemokami.

Nepratus prie tokių autobanų buvo truputi baisoka, nes vietom 3 juostos pilnos mašinų kas kelis metrus ir visas srautas varo 120km/h ir greičiau.

Dėl nakvynių: visos per booking.com, išskyrus vieną per venere.com ir dar vieną per kažkokį puslapį, kur privatūs žmonės apartamentus nuomoja.