Tema: Re: Slidin?jimas France
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-12-29 22:37:47
On 2012-12-29 13:49:20 +0200, padugne said:

> Tai kad pas kokius austrijokus aneikiek ne pigiau.

Bent jau nebrangiau tai tikrai (mano patirtis apie austrija (vasara)
yra tokia, kad ten daug kas pigiau negu lietuvoje (tame tarpe maistas
supermarkete), rubai, nebrangios nakvynes. Slidineti ten neteko) . O
Italijoje slidinejimas  - pigiau (cia vertinant maista, kava, slidziu
nuoma). Is pazistamu atsiliepimu  - prancuzija brangiau negu italija.
Dabar ziurineju slidziu nuoma - na brangiau prancuzijoje (italijoje
nuomodavausi pigiau). Net pradedu galvoti, gal verta veztis savo (cia
vertinant papildoma kaina uz slidziu gabenima) ...

Audrius K.