Tema: Re: Slidinėjimas France
Autorius: A7
Data: 2012-12-21 10:19:34
Skrendu i Aosta sleni (La Thuile (Italija) ir La Rosiere (Prancuzija)), ten
visai netoli Chamonix. Del ko pasirinkau - visur skaiciau, kad buna mazai
zmoniu. Labai tikiuosi, kad lenku nesutiksiu, nes pernai Livigno maniau pats
lenkiskai snekesiu grizes i LT.

Kad trasos nesujungtos tai nematau problemos. I kai kur galima nuvaziuot tuo
paciu ski busu for free, arba su masina (tokia vis tiek turbut turesit).