Tema: Re: Ditma?
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-11-23 12:53:43
o kaip tu tatrus emei? Uzlipai ir nulipai per viena diena? Ar keliu dienu
zygis su kokiu 60l kuprine ant nugaros ir nakvyne palapinese? Esu bandes ir
ta, ir ta, tai truputi pojuciai skiriasi. O ir siaip elbrusas tai ne tatrai
:)

"Yvl"  wrote in message news:k8ncjt$iir$1@trimpas.omnitel.net...

blet eziuk.. pasakyciau as kur tau eit, bet tiek to :)
kitavertus - jei tatrus paemiau tiesiai nuo sofos atsistojes, tai gal ir cia
kancia nebus?