Tema: Re: Ditma?
Autorius: lpk
Data: 2012-11-23 11:36:22
Keliautojų sąjunga (A. Jucevičius) vasaromis organizuoja turiadas
kalnuose, tai nekomercinis renginys, už savikainą.

Žymiai didesnis maršrutų, vadų, bendrakeleivių pasirinkimas.

Kolektyviai tvarkomos vizos ir perkami bilietai.

Ne kartą buvau ir patiko. Įskaitant Chan Tengri (6995 m).

Buvau ir su Ditma, tiesa, senokai, bet irgi buvo neblogai, nes susirinko
gera kompanija, o nuo to juk daug kas priklauso.

A.