Tema: Re: Renkuos žiemai laisvalaikio batus Camel Active Nepal GTX
Autorius: Joy Division
Data: 2012-11-13 14:03:40
asmeniskai tai labai patenkintas kokiomis tai laisvalaikio kojinemis is
"Thomas Philips" (ant etiketes kokie tai begantys zmogiukai) - padai
kilpiniai pastorinti..
Tai sios kojines siltesnes ziema uz Mund pobrangias (kur reklamuojasi kad
iki -28C) ir uz kazkokias lietuviskas zvejams taip pat.. ale ir kai silta
realiai koja kad ir prakaituoja kazkiek bet ne tiek kiek su kokiom
medvilninem (nusimovus kojine ji gal kazkiek dregnoka, bet koja sausa). Ir
kas svarbiausia - peda su jom kaip tais neprasmirsta - ar tais gerai dregme
nuveda, ar tais dar del kazko.. kazkada (pries kokius 6-7 metus) kainavo
apie 7Lt, dabar kaina berods virs 14Lt

--
kaiser