Tema: Re: Renkuos žiemai laisvalaikio batus Camel Active Nepal GTX
Autorius: Herkus
Data: 2012-11-11 22:43:15
tokio akivaizdžiai kitokio ir neradau, šiandien peržiūrėjau Clarks,
Ecco, Geox, pagrinde oda dengti, o liežuviai irgi dažnai verstos odos.
Tiesa batai be kailio, tai gal ne žiemai ir pritaikyti... Beveik Ecco
nusipirkau, bet dydžio neatsirado:)

Kas žino iš praktikos, tokie su gore-tex+oda žiemą pasiteisina dėl
vandens nepralaidumo?