Tema: Re: Q: Kataro vizos
Autorius: keturi
Data: 2012-11-05 09:15:46
Kataro atveju online paprastas žmogus sau neišduos vizos :)
As tiesa sakant nesuprantu, į kokio tipo vizą aš galiu pretentuodi:
Tourist visa (http://tinyurl.com/8tcz3no) ar Transit visa
(http://tinyurl.com/9b4srt9). Prie Transit parašyta Audience: Government
Employees. Prie Tourist - Audience: Visitors. Vadinasi tik Tourist?
Tik per tą vyriausybinį portalą realiai ir įmanoma online gauti vizą,
bet tą gali padaryti tik arba ambasada, arba Qatar Airways, arba
viešbutis ir pan. Kas įdomiausia, tai Qatar Airways, kai pirkau lėktuvo
bilietus jau paprašė jiems pateikti paso duomenis.