Tema: Re: Kataro vizos
Autorius: travl
Data: 2012-11-03 13:54:38
Tai taip, transitui (t.y. pabuvimui oro uosto sterilioj zonoj) vizos
nereikia, nieko cia labai nuostabaus. Bet mane, kaip ir klauseja, irgi
domina, ar kas turejo patirties su isejimu i lauka :, kad ir 12-ai valandu.

Ten tam siustame tinyurl linke kaip supratau yra linkas darytis viza
online per Qatar airways, ar ne - idomu, ar jie gali pabuti vizos
"sponsoriumi", ar butinai reikia viesbucio?

Kazkada skrendant su Etihad, tai visai graziai pavyko pasidaryti
transitine 96h viza online, per etihad sistema online..