Tema: Re: Booking .com su virtualia kreditine kortele
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-09-27 11:47:19
Taip, paskutinius du kartus rezervavau taip:

1) užrezervavau su SEB Virtuon, gana iš anksto. Trumpam buvo atsiradęs
įšaldymo požymis, bet po kurio laiko jis dingo (t.y., gali ramiai nuo
virtuono babkes nuimti).
Nuvažiavus į viešbutį, paprašė apmokėti (grynais ar kortele), kadangi
Virtuono nepakiši, tai atsiskaičiau normaliu Visa Electronu. Niekas nieko
neužšaldė, papildomai nenurašė, all is ok.
Veiksmas - Londonas.
Rezervuoti ir atšaukinėti gali kiek nori kartų (jei tas konkretus kambarys
su šia opcija - free cancellation 3 days prior), viskas su pinigais gerai.
Booking.com pinigų iš tavęs nenurašo, tik patikrina, kad tu mokus, ir
užbookina tau laisvą vietą. booking.com.

2) Antrą kartą užsakinėjau per kitą portalą - man jis pigesnis buvo. T.y.,
tą patį viešbutį per booking.com rodė vieną kainą, o per OTEL.COM - visai
kitą, mažesnę.
Trickas su pastaruoju saitu - kad ten berods $ kaip pagrindinė valiuta, ir
be to užsakant jau buvo reikalavimas sumokėti visą sumą iš karto.
Na, tas ant to išeina - jei nori tempti iki paskutinės minutės ir turėti
galimybę atšaukti nereikalingus variantus, tai kaip suprantu per booking.com
užsisakai kokius 3-4 tinkamus variantus, tik paskui nepamiršti atsisakyti
tų, kurių tau nereikia.
Per otel.com sumokėjau visą sumą (bet ~20% mažesnę nei per booking.com) iš
karto, ir atsispausdinau popiergalį, su kuriuo viešbutyje jau nieko
papildomai nemokėjau, tik jiems daviau tą popierių - viskas buvo ok.

J.

"Tomas"  wrote in message news:k40roo$pob$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, turiu galvoje jei pavyksta viska rezervuoti su virtualia, atsiskaityciau
paprasta debetine arba grynais viesbutyje ramiai nieko pries tai
nesiaiskines? Taip pat  nelabai supratau, jeigu yra prierasas "Nemokamas
atsaukimas", tai pinigai vistiek pakabinami virtualios korteles saskaitoje
ir viskas ten OK?, ar jie pakabinami ( pilnai nuskaitomi) not-refundable
atveju tik?