Tema: Re: Booking .com su virtualia kreditine kortele
Autorius: lllll
Data: 2012-09-26 17:20:05
Nė karto neautorizavau, užsieniuose naudoju pakaitomis nuo studijų laikų
(erasmus), niekad problemų nebuvo ir niekad nieko neprašė autorizuot...

O šiaip tikrai priklauso nuo viešbučio, aš rezervavau čia kada,
nenuskaitė nieko, ir sakė, kad viešbutyje galėsiu ir grynais, ir kortele
atsiskaityt išvažiuojant... nes specialiai rašiau viešbučiui, labai jau
neįtikėtina kaina buvo lyginant su hotels.com - buvo įdomu, kokios
garantijos, jei nieko nenuskaičiavo, kad tikrai gausiu kambarį už tokią
kainą, o ne nemalonus siurprizas 1,5 karto daugiau...

lllll