Tema: Re: Kas per nesąmonė su Ryanair online check in?
Autorius: Junda
Data: 2012-09-22 15:29:49
Vakar taip pat dariau Ryanair check-in, vietas pasirinkt leido.
Nesirinkau, atsisakiau visokių bagažų, draudimo ir kt. ir visai
sėkmingai prisiregistravau. Tos vietos, kur leidžia rinktis yra visos
prie avarinių išėjimų, todėl ten su vaikais neleidžia sėdėt. IŠVADA
paprasta - su vaikais negali ir už pinigus vietos rinktis. Kita vertus,
o kam tos vietos, su vaiku nepasodins atskirai, todėl niekad nesiraunu
su lekiančiais tautiečiais, įlipu ramiai paskutinė ir paprašau stiuardų
pasodint su vaiku kartu, tada ką nors persodina ir viskas.