Tema: Re: Kas per nesąmonė su Ryanair online check in?
Autorius: ALORA
Data: 2012-09-21 14:46:42
chek-ino metu viskas jau sumokėta, prie ko ten tau ką pridės? Pasirinkinėti, ar galėsi pasirinkti vietą, galima PERKANT
BILIETĄ, o ne čekinantis. Ką tik skridau ir čekino metu viską išspaudinėjau - nieks nieko neprideda, tiesiog negali
vietų pasirinkti (mano atveju, nes skridau su vaikais, be vaikų galima tas pagalbininkų vietas rinktis)