Tema: Re: grybai
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-09-03 11:35:01
Taip pat Aiseto apylinkėse, bet nuo Saldutiškio pusės.
Kalpokų kiek tik nori - tik aš jų nerenku. Užtat motina užraugė kokių 15 ltr
Aš buvau išbėgęs gal kokius 3 x po 1 valandą parsinešiau po kašiką
Tai sumoj ~50 baravykų - nuo visai mažiukų iki bliūdo dydžio, tik ~1/4
sukirmijusių.
Visa kita lepšiokai, makavykai, raudonikiai, kazlėkai ir dar viena kita
voveruška ir rudmėsė. Šitų sukirmijusių faktiškai irgi nėr. Matomai jau
šaltoka musėms:)