Tema: Re: grybai
Autorius: Povilas
Data: 2012-08-30 16:41:40
Mano motina miske prie sodo Vilniuje(Gvazdiku g) renka juos - galima
sienauti, tik veliau reiks perziureti ar nera sukirmijusiu,nes siemet ir
sitie yra linke kirmyti.
Jeigu Pirciupius ir Rudininku girios ana parati galima ivardinti Dzukijos
prieigom,tai sekmadieni ju ten buvo tiek,kad nesunkiai buvo galima pririnkti
kosminius kiekius sename miske.O stai jauname miske : baravykai,
baravyai,makavykai ir vienas kitas grazuolis raudonikis.Deja,bet baravykai
labai sukirmije,iskaitant ir visai mazucius.