Tema: Re: shudas ta norvegija
Autorius: Niccolo
Data: 2012-08-27 19:08:10
Norvegija buvo pirma šalis iš kokių 20 kuriose su auto važinėjau kur
pasiklydus vietinis man parodė ne kelią, bet vidurinį pirštą. Bet aš kadangi
žmogus neįžeidus tai supratau, kad tai reškia, jog reikia apsisukti.

"ALORA"  wrote in message news:k14e3m$mjc$1@trimpas.omnitel.net...

mano pusseserė ištekėjus už švedo ir su jais mes buvom Norvegijoj, tad
norvegai (jų draugai) buvo baisiai mieli :) Bet
mano galva Norvegija - viena iš paskutinių šalių, kur važiuočiau savo noru,
vien dėl atšiaurumo. O norvegai šiaip ar
taip yra germanai. Su daugiau kultūros ir šaknų, nei vokiečiai, bet vis tiek
user-unfriendly