Tema: Re: shudas ta norvegija
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 08:12:22
mano pusseserė ištekėjus už švedo ir su jais mes buvom Norvegijoj, tad norvegai (jų draugai) buvo baisiai mieli :) Bet
mano galva Norvegija - viena iš paskutinių šalių, kur važiuočiau savo noru, vien dėl atšiaurumo. O norvegai šiaip ar
taip yra germanai. Su daugiau kultūros ir šaknų, nei vokiečiai, bet vis tiek user-unfriendly