Tema: Re: Ar verta i Gibraltara?
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-26 11:45:29
Nu nežinau, man vien vaizdas nuo kalno viršaus ko vertas. Matosi afrikos
kalnai šiek tiek (kažkas už 30km berods), apačioj dideli laivai kaip
degtukų dėžutės, šiltas vėjas, žodžiu įspūdžiai teigiami ;] Buvo geras
netikėtumas lipant į viršunę, kad kitą pusę pamatyt, taip atrodo lipi ir
viskas normaliai, uolos, viskas tvarkingai, tik taip už kažkurio eilinio
uolos gabalo iškiši galvą, tikiesi kad bus kažkoks uolos storis, ar tai
aikštelė ar dar kažkas, o ten ble iškart praraja iki jūros (kažkas apie
400m), taip atmetė atgal net iš netikėtumo ;]
Važiuot į tą kalną tai tikrai neverta, sausakimša mikriukų ir turistų.
Mes kėlėmės keltuvu ir kulniavom peškom. Nėra ten taip jau toli.
Beždžionės tai ten prisitaikiusios prie turistų, pyzdina maistą ir t.t.
Svarbiausia, visur ženklai, kad draudžiama šert, tyčiotis iš beždžionių,
nes jos protingos ir kerštingos. Px, vokiečių pencinykų debiliškumui
ribų nėra niekur - vienas senis iš kišenės traukia sausainius, šeria.
Sausainiai baigėsi, beždžionė - wtf, pati prišoko, ranką į kišenę jam
sukišo, plėšia, senis nebevaikiškai peršiko, klykt pradėjo, žodžiu,
kaimas visiškas, visiem atrakcija, o tam kelnės šlapios ;]
Laipioja beždžionės kur nori. Vietiniai dušmanai irgi nepėsti - gumines
gyvates vežiojasi, kai pradeda beždžionės bezpredelint, veidrodukus
lupinėt ir t.t., ištraukia gyvatę, pakrato - nei vienos beždžionės 50m
spinduliu nelieka, bijo jos tų gyvačių kaip turi būt.

Iškyšuly tai tikrai nieko gero, galima net nevaryt.