Tema: Re: Ar verta i Gibraltara?
Autorius: Cliff
Data: 2012-07-24 11:46:12
Man asmeniskai patiko , nors buvau netgi kelis kart. uztenka puses dienos
max.
t.y. vaziuot reikia su auto, eile greitai eina, palikti gibraltare problemu
su vieta aikstelej nekilo.plius pasipildot pigesnio kuro.
I kalna galima kilti keltuku, vaziuoti auto (nerekomenduoju) arba lipti,
siap jei ner mazu vaiku ir megstat pavaiksciot uzlipti ner bedu. uzlipat
pasigrozit vaizdais nusifotkinat
su bezdzionem ir viskas , dar pagrindine gatve pareiti verta.
P.S. ahs buvau spalio men, dabar gal ir bus sunkiau su parkavimu. beje jis
nemokamas.

"avensis"  parašė naujienų news:julmf1$tqi$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Po savaites isskrendame i Barselona, sedame I masina ir keliaujame zemyn.
Marsrutas sudeliotas, tik klaustukaMans del Gibraltaro, kiek zmoniu tiek
nuomoniu - nuo must see iki visiskai neverta :)
I Afrika nesikelsime.
Kokie jusu ispudziai ir patarimai? Jeigu TAIP - kaip su judejimu Gibraltare,
ar verta palikti masina, ir imti vietinius ar vaziuoti patiems?

Dekui.