Tema: Re: duju balionai
Autorius: svyt
Data: 2012-07-18 10:47:44
beje susidevejus tarpinei, sriegi apvyniojau celofanu ir uzsukau, sandariai
gavos. o tai uzsiknisau gumytes pirkinet. o veziot uzsukta negalima, visu
pirma kelias dujine taip sulauziau, visu antra yra reikalavimas ant dujinio
degiklio uzsukt antgali, kad netycia atsisukus rankenelei neitu dujos,
vokieciai pamate gali nuskriaust. imciau ne guci o magnum, tie kur ant
tokios kojeles prastesni, ir labai saugot nuo vejo, jei vejas uzpucia puse
ugnies, ugnis kazkaip ilenda vidun ir sudegina degikli per kelias minutes.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)