Tema: Re: duju balionai
Autorius: svyt
Data: 2012-07-06 21:37:25
tik mazu nepirk, maziausiai kokiu2 litru, kainuos is esmes ta pati, bet bus
stabilesnis, tie mazi, jei ka nors verdi turi sedet salia ir puoda ranka
laikyti kad nenuvirstu, nebent keliauji pesciomis ar lektuvu. ir prisipildes
gali virt kiek nori, nesugebesi per menesi isbaigt. tik degikli pirk is
brangesniu, kur su storesnes skardeles degikliu, nes plona skardele
pustelejus vejui sudegina, ir siaip labai nepatikimi, kiek ju turejau
ismeciau, ta geresni ir pati pirma iki siol naudoju, buvau tik sulauzes, tai
poto lenkijoj nusipirkau detalyte uz 7 zlotus, ir toliau po pertraukos
naudoju, o anie tai pradege, tai uzsikiso kazkas- ugnis vis zemyn puola, tai
nedega ir isejo brangiau tie pigus (jie tokie su ilga aliumine kojele)

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)