Tema: Re: Aukstieji Tatrai
Autorius: Yvl
Data: 2012-06-15 13:32:32
"Pankis" <ner@meilo.neverk> wrote in message news:jremn4$cl9$1@trimpas.omnitel.net...
> Labas.
>
> Na man didziausia ispudi palike tai kopimas i Rysy. Tik ten jau anksti ryte
> reikia iseiti.

nu mes kazkaip spejom ir veliau susiruose :) is Lomnicos prapisom viena traukini, tai isjudejom gal tik apie 10 ar net 11 valanda :)

> Dar is Strbske Pleso visai fainas marsrutas I Bystre Sedlo, paskui galima
> nusileisti iki Chata pod Soliskom ir is jos keltuvu nusileisti atgal i
> Strbske Pleso. Siuose abejuose marsrutuose tikrai bus sniego, tad avalyne
> turi buti atitinkama.

Sniegas toks labiau teorinis - nebent ties Rysy virsum gali pasitaikyt nesivengiamas lopas. Avalyne labiau del akmenu ir nuosavo komforto. su kedukais tikrai buciau melynom kojom gryzes

> Jei is Tatranska Lomnica tai galima autobusu pavaziuoti iki Biela Voda. Is
> ten paeiti iki Chata pri Zelenom Plese (si atkarpa bus neidomi), o nuo
> chatos labai fainas marsrutas iki Skalnata Dolina (ten kur keltuvai is
> Tatranska Lomnica kelia)

sitas iki chatos tai tikrai gan nobodus, ale toliau viskas kaip medum