Tema: Re: Aukstieji Tatrai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-06-15 11:28:16
http://en.wikipedia.org/wiki/Slavkovsk%C3%BD_%C5%A1t%C3%ADt
(Slavkovski Stit)
Šitas turėtų būti nesunkus pasivaikščiojimui, patogiau pradėti nuo Stary
Smokovec funiku užkilus iki Hrebeniok.

J.

"Pankis"  wrote in message news:jremn4$cl9$1@trimpas.omnitel.net...

Labas.

Na man didziausia ispudi palike tai kopimas i Rysy. Tik ten jau anksti ryte
reikia iseiti.
Dar is Strbske Pleso visai fainas marsrutas I Bystre Sedlo, paskui galima
nusileisti iki Chata pod Soliskom ir is jos keltuvu nusileisti atgal i
Strbske Pleso. Siuose abejuose marsrutuose tikrai bus sniego, tad avalyne
turi buti atitinkama.
Jei is Stary Smokovec, tai visai fainas marsrutas uzlipti iki Terycho
chatos.
Jei is Tatranska Lomnica tai galima autobusu pavaziuoti iki Biela Voda. Is
ten paeiti iki Chata pri Zelenom Plese (si atkarpa bus neidomi), o nuo
chatos labai fainas marsrutas iki Skalnata Dolina (ten kur keltuvai is
Tatranska Lomnica kelia)