Tema: Re: Trumpos atostogos
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-06-12 14:18:30
Na na...
Pries tris metus velosipedistus lietuvaicius latviu gamtos apsauga nesmulkiai nuskausmino uz lauziuko kurenima kopose siek tiek toliau Papes.
Pasakojo, kad is pradziu malunsparnis praskrido, o neuzilgo jau ir uniformuoti pasirode. Ir ne viena jie ten malunsparni turi, be to, pats esu mates, kaip pelkese su amfibijom ant oro pagalves siaucia.