Tema: Re: Trumpos atostogos
Autorius: svyt
Data: 2012-06-12 11:42:41
nuo liepojos iki venspilio vaziuojant yra keliuku link juros, danzai jie
baigiasi kaimo turizmo sodybomis, bet ten maziau draudimu, gali palapines
statyt, lauzus kurent ir niekam netrukdai. as asmeniskai apsistojau likus
berods 12 km iki venspilio, tik prasidejus ar pasibaigus kazkokiam parkui,
privaziuoji keliuku iki pat juros, kopose pasistatai masina, palapine ir per
3 dienas nemaciau ne vieno zmogaus aplinkui. Venspilis pats savaime idomus
miestas, daug atrakciju ir gana nebrangiu, kolkos iskysulys, mano draugo
megiama vasarot vieta, kasmet ten vaziuoja, patiko labai, pats nebuvau.
Juros kranto jie turi, pas juos jura nera kazkokis tai stebuklas, patys
latviai atostogaut varo i zarasus, ignalinos, moletu rajonus prie musu ezeru
uodus serti.

--
vyt/ /