Tema: Re: Kepimas grilyje, anglys ir degus skystis
Autorius: Toxis
Data: 2012-06-03 18:24:14
jezaus akmenys (tm) neturi absoliuchiai jokiu blogu savybiu (nebent priesh
jus buvo klaidingai panaudotas antizombinis (r) jezaus akmuo (tm), bet chia
ne jezaus akmenu (tm) o klystanchiu ir netobulu zhmoniu savybes)
greitu laiku prekyboje pasirodys sveikuoliu jezaus akmenys (r) (tm) -
skirtos holesterolu shalinimui ish makdonaldu (kolkas tyrejai nesuprato, kur
tiksliai makdonaldai ta holesterola saugo, taigi sveikuoliu jezaus akmenais
(r)(tm) reikes apjuosti visa makdonalda priesh ieinant, kai holesterolo
atradejas tyrejams smulkiau paaishkins kur tiksliai, plytose, grindyse, ar I
prekystali ta holesterola deda, rinkai pasiulysim labiau specializuotu
akmenu... . Beja, rinkoje taip pat pasirode sharminiai jazaus akmenys (tm)
panaikinantys _visa_ sieros rugshti ish cocacolos ir jezaus galia
paverchiantys visa sieros rugshti cocacoloj I nekenksminga fosforo rugshti!
(disclaimer: sharminiai jazaus akmenai (tm) veikia tik cocacolineje terpeje,
kitose vietose sieros rugshties I fosforo rugshti sharminiai jazaus akmenai
(tm) transmutuoti nepritaikyti! )

"@runAsUser"  wrote in message news:jq7eiu$him$1@trimpas.omnitel.net...

Bet kam degant kazkiek slako lieka, materija visa i energija nevirsta.
Gal tik nano magnetukai ir jezaus akmenukai kenksmingu priemaisu neturi.