Tema: Re: Small Planet Airlines - rankinis bagazas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-06-25 19:15:19
jau kaip persipakuoja, aš prisižiūrėjęs . . . gvoltas triukšmas, klyksmas "už puskilį mokėt 30 eurų !?", rankinukai kišami po paltu, visos mergos pasidaro nėščios ir kuprotos.
   tuo metu, kai gretimuose vartuose žmogai tyliai ramiai pereina
Skirtumas žiauriai matosi.
   O įsidedi į piniginę pluoštelį eurų ar svarų ir aini ramus.
Maximoj nuperki tą patį, ką nupirktum lauktuvių Londone. Arba atvirkščiai.