Tema: Re: Small Planet Airlines - rankinis bagazas
Autorius: Darka
Data: 2012-06-12 13:24:17
nieko nemokinu, dalinuosi patirtim ir tiek

o savo orakuliska pamoksla gali susikisti i uzpakali, man jis visiskai
neidomus

"Audrius K."  parašė naujienų news:jr6mva$2pa$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012-06-11 15:56:56 +0300, Darka said:

> sakau, ka zinau is savo patirties, ka tik suskraidziau

Karta suskraide, ir jau kitus moko. Drasus....  Kiek pastebejau,
geriausiai viska zino kartu du skride... Tik po to daznai verkia
krokodilo asaromis ir keikia avialinijas. Jau ne viena toki sutikau...

> , ir niekam nei mano reiso, nei kitu, tuo metu skridusiu kitomis
> kryptimis, rankinio nesvere.

Ir kiek tu aerouostu matei? Ir kiek pamainu? O bent zinai, kaip kinta
tikrinimas nuo lektuvo uzpildymo (o kinta jis net kilmingose
avialinijose, pvz lufthansoje. Man yra pasitaike, kai lufthansa
uzribojo rankinio dydy ir svori pries pat reisa. Aisku, skirtuma tarp
irasyto taisyklese ir tuo matu uzriboto krove nemokamai i registuota
bagaza. Buvo grazu ziureti, kaip ukrainiete tempe imac'a (stacionaru)
be jokio ipakavimo, nes jos tase ateme ir pridave i bagaza...)

> Ir su registruojamu bagazu ne taip jau baisu - nors mano lagaminas siek
> tiek virsijo leidziama 15 kg svori (svere 15,8), niekas ne puses zodzio
> nepasake.

O tu  ka nors zinai apie ryanairo mokamas premijas darbuotojamas uz
rasta virsvori? A?  Zinok, AirBaltic man ir kokius 3-4 kg virsvorio
registruotame bagaze yra praleides (nepasakosiu, kaip. Nemokamai).
Pabandyk Ryanaira :-)))

Tarp kitko, zinai, kiek kainuoja rankionio bagazo ryanaire gabaritu,
kiekio ar svorio pazeidimas? Mokanti maciau ne viena...
Audrius K.