Tema: Re: Zakopane
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 22:57:46
galvojau kad del to kad smukcioja, privariau lipdamas zemyn ant pado mazoli,
taip vidury pado, ten kur siaip pakilimas ir oda nekontaktuoja su batu.
aisku,as cia ant durniaus po ta zakopane begiojau, ir lazdu reik ir normaliu
batu, bet tik tiek, nereik susireiksmint ant irangos, imi ka iperki, bet
vienareiksiskai, net paemes brangiausia ka iperki, bent menesi prasieik su
ta iranga, batais, ta norejau pasakyt, as amzinai nukrypstu i detales ir
pamirstu esme.

--
vyt/ /