Tema: Re: Zakopane
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 21:26:31
as ten pesciomis visur laipiojau. pamenu uzlipu ant kalno kur oko ezerai, ir
bac mire ziebtuvelis, zmoniu gal 50 uzsilipe, ir niekas neruko! net lenaki
padejo ieskot ugnies,  patys man rado, netycia pas turistus kurie lipa
auksciau ir turi visa manta, dujinis baloniukas su uzdegikliu, nuo jo
prisirukiau...
smagu, bet labai skauda kojas zemyn lipti, man kazkaip i virsu galeciau lipt
ir lipt, o zemyn, padai skauda,...ai smagu toj zakopanej, man patiko.
--
vyt/ /