Tema: Re: o milane carhire?
Autorius: padugne
Data: 2012-05-16 00:22:03
On Wed, 16 May 2012 00:02:20 +0300, shimtas kinieciu wrote:

> hmm.. ce kaimynai prashe pasiklaust apie milana. tai nesinuoretu kad
> ishdurtu ten juos. ar gal ten visi tokiepat? ;)

ta prasme? tas fefefe yra brokeris ir paC tacku nenuomojE. ReputacijE pas
juos kiek suprantu okei.

O del nuomotoju tai visai neprognuozuojama, kaip uzsirausi. Priklauso ne
vien nuo firmos bet ir nuo konkretaus nuomos punkto ir net konkretaus
personalo.

Todel svarbu imt pilna CASCO be francizes (bo nezinai, gal nepastebesi
kokio bruksnio imant ar prisipyps po to atiduodant ar seip ivaziuos
priparkuotai ar pan) beigi atidziai skaityt ka jie ten raso i sutarti.
Pvz minetas europcaras sicilijoje man taikesi ikalt 100km/day apribojima
ir tada bande parduot unlimited. Teko baksnot i vauceri kur parasyta, kad
unlimited. "aaa, tyxlej!". "Sir, jus zinote, kad jusu draudimo francize
1000eur?". "Tai kad ne, paziurekit i vauceri". "aaa, tyxlej". "Sir, jums
REIKIA liemeniu?" (suprask kad privalai pirkti). "O jos privalomos ir
kiek ju masinoj by default?"....

--
kthxbai.