Tema: Re: o milane carhire?
Autorius: padugne
Data: 2012-05-15 23:56:51
On Tue, 15 May 2012 23:43:09 +0300, shimtas kinieciu wrote:

> gausei dekui uz visus rekomendacyjes, kazkaip visi palaike arcarhire
> kanaruose ;)
>
> o kaip apie italyje reikalai? ka patartumet milane jamt?

sejp pas makaronininkus reikia ziuret kad neispyptu, tuom uzsiima net
"brandines" kontoros.

Bent jau mano bendradarbe itale kai varo namo visada nuomojasi per
http://www.enoleggioauto.it

Realiai gauni is kurio nors brando, bet uz geresne kaina ir su geresnem
salygom. Pvz iskart su pilnu draudimu ir neribota rida kai tokia pati
taCke einant tiesej per nuomotojE uz daugiau pinigu turi pvz 100km/diena
ir blogesnem casco salygom.

Esu karta juos juzines, tai tackE gavau per europcar. Pastarieji zinoma
bande isdurt, visaip ten norejo papildomai parduot neribotus kilometrus
(nors ir taip buvo neriboti), liemenes ir casco draudima be francizes.
Teko vis baksnot pirsteliu i vauceri ir siulyt pasitikslint.

--
kthxbai.