Tema: Re: pajuris/gamta
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2012-04-23 14:19:11
Eini i http://latvijaskarte.lv/ ir ziuri, ziuri..
Pernai pameginom http://www.viss.lv/?f=16049. Taciau salia esantis
http://www.viss.lv/?p=116839 butu buves smagesnis.
Abieju beda ta, kad papludimys - visiskas lievakas, net nemaniau, kad toks
Latvijoje gali but. Molio ir zemiu skardis (taip taip, jokio smelio!),
papludimio 10 metru, paludimyje smelio yra, bet jis su tuo skardzio moliu
susimaises... Zodziu voliotis paludimy ir maudytis pavaziuodavom aukstyn,
10-15 km - vel fantastiskieji Latvijos papludimiai...
www.pape.lt - pajuris ok, bet jei norisi privatumo ir ramybes - jos gali
nebut, nes poilsio namai ten daugiabutis toks, tai jei pilnai uzkaltas
visas - ramybes paieskot reiks kazkiek paejus i sali :) Pavaziavus koki
puskilometri aukstyn nuo tos vietos yra UAB "Panevezio keliai" namukai. Ten
privatumo daug daugiau, tik tiek, kad tuliko su dusu namelyje nebus. Uztat
pigiau. Papes pliusas - jei Baltija banguoja, tai ir ten bangu bus, ne taip,
kaip virs Ventspilio... Na, man tai bangos pliusas, nes sedet prie ezero tai
ir ne Baltijos pavadinimu galima :)
Pro sita http://www.viss.lv/?p=827 pavaziavus tuo keliuku zemyn dar link
juros yra nebloga vietele, tik kazkodel jos nebera tame zemelapyje, museu
klientu uztenka. Ten vienas naujai statytas  namas su kokiais 4 kambariais
uz kokiu poros simtu metru nuo juros, o kitas  - ant juros kranto. Jame yra
2 ar 3 kambariai, kuriu balkonai su vaizdu i jura.
Na, yra dar siokia tokia vieta, bet jau ir taip vasari turiu uzsakinet
vietas, kad gauciau, tai neisdavinesiu, o tai pries metus reiks planuot
atostogas :))
Zodziu, jei ne Jonines kokios - galima prasivaziuot nasarom ten pajuriu ir
uzsukinet i visas vieteles vietoje. Pamatysit daug variantu, pernakvosit,
apsiziuresit, issirinksit kas patiks, o kas ne. Del viso pikto - palapine
isimetus, bo masiniu svenciu dienomis laisvu vietu gali ir nebut.