Tema: Re: pajuris/gamta
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-19 02:46:54
O ash siulau i Pavilosta varyt. Biski toleleu apie 60 km virsh Liepajos. Bet
uztat ten beveik nieko nera :D
Du vieshbutukai. Viename mes gyvenom
http://www.veju-paradize.lv/index_eng.htm. Du restoraneliai, kuriu vienas
mano paminetame vieshbutuke. Maitinimas nerealiai skanus ir nepasakytceu,
kad brangus ir panashiai. Beje ten kainos tam psl, su pusrytciais.
Pusrytciai dazniausiai, tai kietai virti keushiniai, ingridientai visokie
(deshra, suris, dzemas agurkai ir panashiai), uzpilama arbata arba kava. Krc
mums tai visko per akis pakako. Toks tikrai paprastas ir mielas
vieshbutukas. Vienintelis minusiukas bent jau tada buvo, kad kambariuose ner
shaldytuvo (praeita vasara shnekejom su sheimininku, tei sake kad kazkada
pirks minishaldytuviukus), bet jeigu reikia, tei labai jie ten paslaugus, ir
ideda kazkokius tavo produktus pas save virtuveje. A mums tai kadangi nieko
nereikejo shaldyti, tei tik leduku kibiriuku pora buvo uzsakyta kiekvienam
vakarui. Na kad gerimus pasishaldyti.

Zodziu labai rekomenduoju!