Tema: Re: Egzotinis dviracio salmas
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-13 11:04:25
On 2012.04.13 10:55, CodeC wrote:

> taip.

šiaip tai keliu o ne dviračių taku. Salė ploja atsistojus.

> nu tai kurgi trolis trolio neapgins.

kodėl tu pagalvojai, kad aš norėjau tave apgint?

> sunku. neprivalau. kodel tureciau? tau va zaidinam skirta vieta sunku
> susirast. tu taisykles pazeidi, o as ne. nekalbant kad elgiesi
> neatsakingai savo vaiku (mazameciu!) atzvilgiu. neturi savisaugos
> instinkto. tai kuris cia durnas?

kodėl tu visada turi tikslą įrodyt, kas kažkas yra durnas? Kompleksai?

šitais, o tu savo vaikams pirksi dviratį kai sueis 14 metų?

> as neskaitau tarp eiluciu. kalbam apie dviraciu taka, ne pesciuju.

Tu apskritai nelabai skaitai. Tuo labiau, kad buvo parašyta apie kurį
taką eina kalba. Ten dar beje pilna vaikščiojančių bobučių, vežimėlius
stumdančių mamyčių, meškeriojančių žvejų. Gal kada atlėksi pervažiuot
visiems kaklus?