Tema: Re: Egzotinis dviracio salmas
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-13 10:36:04
On 04/13/2012 10:29 AM, Dainiushas wrote:
> nu davai apšviesk. Leisdamas dviemtį bamblį važiuot dviračių taku šalia
> Nemuno tikrai kažką pažeidžiu? O Kuršių Nerijoj?

ne nu ble kuo tu cia apsimeti? turi ket atskirai kiekvienam kaimui?

Dviračių takas – dviračių eismui skirtas kelias arba kelio dalis,
pažymėti kelio ženklu „Dviračių takas“, kuriuose motorinių transporto
priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas privalo būti atskirtas nuo
kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis priemonėmis.

63 - Važiuoti keliais dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 14 metų
asmenims, o išklausiusiems atitinkamą mokymo kursą ir turintiems mokymo
įstaigos išduotą pažymėjimą, – ne jaunesniems kaip 12 metų asmenims.
Gyvenamojoje zonoje dviračių vairuotojų amžius neribojamas.

65 - Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra –
tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo
kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama
važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta,
kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte
numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi
trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.

55.5 - eiti dviračių takais;

dabar tu mane apsviesk: as vaziuoju dviraciu jiems skirtu taku. tu man
aiskini, kad as vaizuoju per greit, nes tu ten atsitempei savo
neprognozuojam dvimeti bambli, kuris daznai dar ir lygioj vietoj
nugriuna. beje, kiek laiko tavo tas dvimetis tame take buna vairuotojas
ir kiek laiko pesciasis?
tikrai manai, kad toki pervaziaves likciau kaltas as o ne tu?