Tema: Re: Hiking / trekking / running avalyne (salomon, asics... )
Autorius: ev
Data: 2012-04-08 15:12:21
Man rodos La Sportiva butu sunkesni uz Salomon (sorry kad nepateikiu
skaiciu, reiktu browsinti). Jeigu kalnuose horizontalius km kombinuoji su
vertikaliais km - svoris galbut ne kritine charakteristika, galima kazkiek
aukoti del tvirtumo ir patikimumo. O jeigu eini daug horizontaliu km
lengvesnemis salygomis - lengvesniu reikia. Aisku subjektyvu, bet pvz man su
sunkesniais po keliu valandu greito ejimo iskausta blauzdos priekis, kur
siaip joki kita sporta sportuojant nejauciu.
Bet visu pirma reikia, kad tobulai tiktu, netrintu ir nespaustu jokiomis
aplinkybemis, paprastai istringu spresdamas sita problema :-(  Ir LT turi
kazka vieni, turi kiti, bet paprastai nebuna pilno modeliu ar dydziu
asortimento, kad viska isbandyti.
Del Varsuvos ideja nebloga, thnks.