Tema: Re: Hiking / trekking / running avalyne (salomon, asics... )
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-05 17:16:18
On 04/05/2012 02:10 PM, route 666 wrote:
> Turejau omeny siuos:
>
> https://aic.lt/avalynae-/turistiniai-batai/zamberlan/cat_19.html

as irgi apie situos. man irgi labai graziai atrode internete.
buvau 100% tikras kad kanors issirinksiu nuvares.
deja realybej jie atrodo nekaip (pigiai, prastai) ir nepatogus visiskai.
jei siaip paduotu ta bata paziuret nezinant gamintojo ir pavadinimo,
sakyciau kad kazkoks kinietiskas pigiakas is bazes lipalu suklijuotas.
dar anksciau nusivyliau kelnem, kurias jie labai patare ir atseit bus
labai geros. review prirasyta daug teigimu dalyku buvo, turbut patys
juos ir raso. realiai apgailetinas skuduras su kuriuo pajudet neimanoma,
prasta medziaga. o pardavineja kaip pro lygio daiktus.
daugiau ten kojos nekelsiu.