Tema: Re: vokietijon paragaut vynu
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-04 16:51:14
Buvom pvz vienam miestelyje zusirove ant kazkokios derliaus nuemimo sventes.
Su presu spaudzia obuoliu sultis. Kepa savo desras ir mesas. Gurksnoja alu.
Kiaule kazkokia garde riogsojo. Kazkaip itariu ja finale pacirskino :D Rami,
taiki, kulturinga svente. :D

"ALORA"  wrote in message news:jivr2q$r88$1@trimpas.omnitel.net...

labai daug šeimų vokietijoje visai negali kažkur išvažiuot atostogų, nes
visos kainos vaikų atostogų metu nerealiai pakyla. Todėl
kelioninė priekaba yra variantas ir kažką nuveikti, ir patenkinti vokišką
taupymo geną :) Na, o šiuo atveju dar ir alaus šventę
galima pakeisti vyno švente. Beje, patys vokiečiai gan myli šį regioną, nes
ten vokiečiai mažiau vokiški

Ar tau yra tekę kada būti kokio miestelio ar miesto dalies 'šventėje'? Pvz.,
bavarijoje tai vadinasi Kaerwa arba Kirchweih, tipo,
bažnyčios atlaidai, kitose regionuose kitaip. Va ten tai lygis žemiau nulio.
Bet svarbiausia, kad visi to laukia kaip didžiausios
šventės ir dalyvauja visuose aplinkiniuose kaimuose. Vokiečiai turi mažai
pramogų, čia mes išpindėję ir visko matę ir dar
nepatenkinti :) O pas vokiečius tik fūlia ir įvairių lygų byrfestas. Bent
jau nekalninėje Bavarijos dalyje