Tema: Re: vokietijon paragaut vynu
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-02 13:24:19
Jo, Eiswein zinau ir labai megstu, Lietuvoj garaze deze nedamusta stovi :)
Kiek buvom sustoje Moselio regione ir ziurejom, buteliai visi virs 10eu
kainuodavo, tai nesupratom biski. Nu bet kai labai nesirovem, tai.... si
rudeni gal reiks atidziau paziuret.
Kolkas gyvenam Liukse.

"ALORA"  wrote in message news:jil5m5$4c0$1@trimpas.omnitel.net...

nežinau, kas yra pigus... Kiek atsimenu, pigiausias 2 su kapeikom eurų buvo.
Bet aš tik baltą ragavau. Pagal tradicijas, tas
regionas turėjo teises gaminti tik baltą vyną, o prancūzai - raudoną. Todėl
Mozelio tradicinis vynas yra baltas. Man tai vienas
skaniausių baltųjų vynų, kuriuos yra tekę ragauti. Ir man labiausiai
patinkanti rūšis - feinherb. Netgi nežinau, kaip tai bus pagal
tradicinę klasifikaciją... gal pusiau sausas. Saldžių ten irgi yra, bet man
jie nepatinka. Vadinasi Eiswein. Jie gaminami iš
vynuogių, kurios renkamos po šalčių. ta prasme, jos paliekamos ant lauko
sušalti ir tada įgauna saldumą. Mažas buteliukas kainavo ar
ne 12 EUR, nors tiksliai neatsimenu. Vynas nerealiai saldus, jau beveik
likeris. Kaip Marsala, tik baltas.

Kur gyvenat? Koblence?