Tema: Re: Viesbutis Vilniuje
Autorius: Iksas
Data: 2012-02-22 14:21:27
Tai va apie jeruzales viesbuti taip pat girdejau nekokiu atsiliepimu.
Tai, mano manymu, ten 100 lt neverta moketi.
Apie AV Goda siek tiek per velai suzinojau. Ties pasakius booking.com
puslapyje ja apziurejau, bet ji atkrito, nes rase kad isiregistravimas
tik iki 22 val. O iki to laiko atvaziuot galiu nespet.... Zinoma,
galejau paskambinti pasiteirauti ar priima ir veliau atvykusius.
Pasirinkau kita vieta nakvynej, aisku zymiai toliau nuo santariskiu.
Dekui visiem uz nuorodas, kita kart pasinaudosiu.