Tema: Re: Viesbutis Vilniuje
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-22 10:08:21
skaičiais nemoku, bet jeigu žinai Kalvarijų gatvę, kuri veda į Santariškes ir perina į Jeruzalės gatvę, tai joje yra posūkis kairėn
į Baltupius, ten ant kampo yra Maxima. Važiuojant toliau link Santariškių, yra posūkis kairėn į Jeruzalę, ten ant kampo yra RIMI.
Tai va, tas 'hotelis' Jeruzalė yra maždaug viduryje tos atkarpos dešinėje. "atskiras' sanmazgas yra įrengtas tarybinių laikų
stiliumi, rankšluosčiai irgi iš tos epochos. Skirtumas tik tas, kad pas daugelį tais laikais tas mazgas buvo vis tiek tvarkingesnis.
Nors aš žmogelis nelabai reiklus, bet tokioj šlykštybėj, kaip ten, gyventi neteko. Čia gyventojui turėtų primokėti, kad ten gyvena.
Personalo ir savininkų nedraugiškumas irgi aukščiausio lygio. Nebūtų iškart nuplėšę visų bapkių (ir dar su priedu, nes staiga
pasirodė, kad kažkas į pasiūlytą kainą nebuvo įskaičiuota!), būtumėm vėliausiai kitą dieną išėję. Bet su mažu pervargusiu vaiku ir
20 val. kelionės tiesiog nebuvo tam nervų. Dar vienas dalykas - jų tinklalapyje nufotografuoti ne tie kambariai, kuriuos paskui
gauni.
Todėl Goda tikrai verta tų pinigų. Galų gale, mūsų atveju, būtumėm ir sumokėję ne ką daugiau