Tema: Re: Slidziu nuoma Val Gardenoje
Autorius: Korke
Data: 2012-02-20 18:36:43
aha, ir atstuma paziurek, jei oras idomesnis tai tuos keliolika km
krustis ka as zinau iki to kaimelio - vaziuok, parkuokis kazkur, matuok,
jei kazkas netiks kita diena vel vaziuok keisk.
Nebent jau zinai, kad tikrai ten, tikrai yra tau reikiamu ir tikrai uz
tinkama kaina. Antraip monkes biznis.

Emem Ortisei'juje, kainavo (batai, slides,lazdos,kibiras ant makaules,
dabar is atminties berods dedamosios eurais atitinkamai 75 + 25 + 20) 6
dienoms 120 Eur ir nesukom plauciu (uz ta kaina ir depot'as su dziovykle
kur kasdien palikdavom vakare). Miestuke visur kainos tos pacios. Gal
kazkur vazinejant po aplinkinius kaimus ir rastum kazka zenkliai pigiau,
tik klausimas kiek tas laikas ir degalai atsieitu. Internetu beje mete
tas pacias ar didesnes kainas kai ziurejau is anksto, net iskaiciavus
"early booking" nuolaida 15-20% neva.

Veztis issinuomavus is LT drasu..., o jei dar ir batus nuomotus - isvis
drasu. Vienas is kompanijos pvz tik i antros dienos gala pajuto, kad
tikrai batai netinkami - pasikeite. (sunkiai isivaizduoju ta pajautima
nuomojantis ir bata uzsidejus 10 minuciu)